Driedaagse 2023

• 00Minuten
  • 00Seconden

Beste Flandriens en Flandriennes,

Na bakken regen hopen we stilaan op zomerweer en kijken we uit naar onze 3-daagse 2023 met bestemming Anseremme, het eindpunt van de afvaart van de Lesse!

We reserveerden 35 dubbele plus 10 single kamers en hebben een optie lopen op nog eens 5 extra kamers dewelke we moeten lichten tegen uiterlijk 15 juli 2023. We betaalden reeds een voorschot voor 80 deelnemers.

Belangrijkste info

– Volgens traditie, kiezen we voor het laatste weekend van augustus: vrijdag 25, zaterdag 26 en zondag 27/8/2023.

– De heen en terug rit worden beperkt tot zo’n 150 à160 km. We rijden alle ritten in drie groepen: twee via bijna het hetzelfde parcours en één via een aangepast parcours. Dat laatste gaat via de Ravel, onder redactie van Daniel Verstraeten. Parcoursbouwers voor groep één en twee zijn Denis Verstraeten en Jan Ryckaert bijgestaan door enkele enthousiaste verkenners.  Alle groepen zullen over een volgwagen beschikken.

– Met de regio Dinant kozen we voor een richting die aan oude 2 en 3-daagses doet denken zoals Mothermé, Charleville-Mézieres, Bouillon, Grupont, enz….

Onze verblijfplaats is dit jaar het Hotel Castel de Pont-à-Lesse  www.casteldepontalesse.be. Dat is geen onbekende voor sommigen onder jullie, en is gelegen in de vallei van de Maas en aan de oevers van de Lesse in een omgeving van 25 hectare natuurdomein. Opgelet dus voor de nachtelijke slaapwandelaars!

Onze Event manager nam het zekere voor het onzekere, en heeft de kamers en keuken terdege uitgeprobeerd en goed bevonden!  De ligging van het hotel is een perfecte uitvalsbasis voor dag twee!
Kortom: dit wordt alweer een driedaagse om niet te missen!

Vrijdag 25 augustus:

Start aan het lokaal om 8 uur.

Rit van maximaal 150/160 km, in 3 groepen, ’s middags eigen lunchpakket met soep in Namen.

We stoppen kortbij de bestemming voor de pré-apero alvorens dan samen naar het hotel te rijden.

’s Avonds apero van het hotel en 3 gangendiner met aangepaste wijnen.

Zaterdag 26 augustus:

Start 9u30 voor een plaatselijke rit (afhankelijk van de groep 90 à 150km).

’s middags lichte lunch en een verrassings-stop.

’s avonds 3 gangendiner met aangepaste wijnen.

We onderzoeken nog de mogelijkheden voor een toffe avondactiviteit op dag 2….

Zondag 27 augustus:

Start 9u00.

Rit van maximum 150 à 160 km, met lichte lunch.

Bij aankomst in ons clublokaal: après-driedaagse receptie met de klassieke witte en zwarte pensen, ook voor partners en inwonende kinderen.

Een week voor de reis krijgen de deelnemers nog een uitgebreide communicatie met alle praktische informatie en veiligheidsinstructies.

Een zo goed als all-in formule dus, waarvoor de totale deelnameprijs 240 euro per persoon bedraagt (na tussenkomst door de clubkas).

Aanvragen voor single kamers (aan 80 euro pp) worden (zonder garantie) op een wachtlijst genoteerd. Indien hiervoor interesse graag een seintje aan jan@wtc-relst.be.

Inschrijven kan vanaf NU, en wel door een voorschot twv 100 euro te storten op de clubrekening (BE85 7340 1137 7806), uiterlijk 30 juni 2023.

We hanteren de standaard annulatie-voorwaarden van het hotel in geval van ziekte. We kijken nu al uit naar deze veelbelovende driedaagse in een mooie regio.

Schrijf snel in, want de plaatsen zijn beperkt (first in – first served) voor deze 3 onvergetelijke dagen!