Welkom op de informatie-pagina van WTC Relst VZW. We hebben geprobeerd om een aantal kernideeën over de werking en organisatie van onze sportclub te bundelen. Hieronder vind je een overzicht. Elk van de onderwerpen wordt verder uitgediept op haar eigen pagina (eveneens toegankelijk via het menu).

Over de club

Op deze pagina vind je meer informatie over onze activiteiten.

Lid worden

Voor alle informatie die je nodig hebt om lid te worden, of gewoon eens te testen of de club je ligt, kan je hier terecht.

Intern reglement

Goede afspraken maken goede vrienden. Daarom hebben we een intern reglement.

Verzekering

Al doen we nog ons best, een ongeval schuilt soms om de hoek. We hebben een aanvullende verzekering bovenop je ziekenfonds. Alles wat je moet weten lees je op de verzekeringen-pagina.

Veiligheid

We doen er alles aan om ongevallen te vermijden. WTC Relst VZW draagt veiligheid dan ook hoog in het vaandel.

Op deze pagina lees je hoe we dat aanpakken.

Onze sponsors

Dankzij onze sponsors kunnen we onze leden tal van activiteiten aanbieden, de volgwagens onderhouden en een deel van de werking bekostigen.

Zij zijn essentieel voor het bestaan van de club.

Tip: check regelmatig de berichten, want onze sponsors bieden ook kortingen en andere voordelen aan.

Kleding

Elk lid van WTC Relst VZW krijgt de kans zijn/haar basispakket samen te stellen. Eenmaal, tot tweemaal, per jaar is er ook de mogelijkheid om bij te bestellen. Geïnteresseerd? Check de pagina.

Uw bestuur

De dagelijkse leiding van de club is in handen van het bestuur, en enkele werkgroepen.

Op deze pagina vind je de “who’s who” van WTC Relst.

Statuten

Wij zijn een VZW, en dus moeten er statuten opgesteld en gepubliceerd (in het Belgisch Staatsblad) worden. Op deze pagina vind je onze statuten.

Privacy verklaringen (GDPR)

Als vereniging ontsnappen ook wij niet aan de Algemene Verordering Gegevensbescherming.

Benieuwd hoe wij je gegevens beschermen en gebruiken? Alle informatie vind je op deze pagina.