Club-BBQ

zondag 25 juni 2023 12:00

Beste clublid,

De lente is eindelijk in het land; tijd voor een club-BBQ!

Onze families horen zo vaak hoe gezellig het is bij onze club. Op 25 juni nodigen we hen uit om mee te komen proeven van die sfeer, en een lekkere BBQ!

Wanneer: Zondag 25 juni 2023. Vanaf 12u. Einde 17u.

Concept: BBQ-receptie. Op algemeen verzoek van de Algemene Leden Vergadering! Een groot, gezellig terras in een afgesloten Hutstraat. Daar waar we ons wekelijks thuis voelen, bij Alain & Rita.

In de voormiddag doen we onze ritten (die kunnen we toch niet laten vallen, nietwaar) en daarna blijven we allemaal plakken. Zoals elke zondag, maar nu met onze (inwonende) families, die ons dus komen vergezellen vanaf 12u.

We voorzien lekkers op de BBQ en van het Brouwerij Haacht assortiment.

De gemeente zorgt dat de straat wordt afgezet, we overdekken die met een lange tent, en zetten een toog buiten, zodat we veilig en schaduwrijk kunnen genieten!

Praktisch: Fietsenstalling aan het kerkplein. Autoparking aan de chiro en Tonzent. Diegenen die na de rit hun fietsschoenen willen sparen (en/of vrezen voor welriekende shirts J ), vragen hun geliefden om wat schoeisel e.a. mee te brengen.

Kost: gratis voor leden, 10 euro voor gezinsleden, 5 euro voor kinderen (-12j).

Inschrijven verplicht (uiterlijke inschrijvingsdatum 15 juni)

Tot dan!

Jouw bestuur

Betalen kan je met de QR-code hiernaast, of door middel van een overschrijving op de zichtrekening van WTC Relst VZW: BE85 7340 1137 7806