Dagtrip Villers-La-Ville

Onze derde zaterdagrit van 2023 met bestemming Villers-La-Ville staat ingepland volgende week zaterdag 20 mei. Deze rit werd vakkundige opgemaakt door onze fietsmakker Jan Rykaert en brengt ons langs rustige en mooi golvende wegen naar de 900 jaar oude Cisterciënzerabdij van Villers.

Best Jonkvrouwen en Tongerloridders

We verzamelen aan ons clublokaal Café St.Jozef bij Alain & Rita om 08u15 om tegen 8u30 begeleid door volgwagen(s) te kunnen vertrekken.

Er zijn voor deze rit twee afstanden voorzien nl.:

Hierdoor is deze WTC classic toegankelijk voor alle leden en waarbij we dan ook hopen op een nieuwe record opkomst.

Volgens de opkomst verdelen we ons in één of twee groepen van minimum een 15tal personen.

Rond de middag 12:00 uur zouden we toekomen bij Brasserie Le Chalet De La Foret met zicht op de abdijsite.

Om een vlotte bediening te kunnen garanderen werd de menukeuze beperkt tot:

• Spaghetti bolognaise: 16,00 €
  • Slaatje met warme geitenkaas: 17,50€
  • Balletjes in tomatensaus met frietjes: 18,00€
  • Stoofvlees bereid met peperkoek en Luikse stroop  met frietjes: 18,00€

De lunch vergezeld met drank(en) naar keuze, wordt door de club ter plaatsen afgerekend.

Na de lunch vertrekken we rond 13:00 uur naar onze startplaats om daar tegen 16:00 uur toe te komen.

Zij die dit wensen kunnen in schoonheid afsluiten met een hapje en tapje in ons clublokaal Bij Alain & Rita

De club voorziet een bijdrage van 10 €/fietser waarna het resterende bedrag zal verdeeld worden per persoon.

Wil je meefietsen of wil je als chauffeur de groepen begeleiden?

Bevestig dan je deelname en cateringkeuzes via onze website en doe het zo snel als mogelijk (ten laatste donderdag avond 18/05)

Wij kijken er naar uit ! Hopelijk jullie ook ?