Zaterdagrit Pajottenland

Beste primusridders en jonkvrouwen,

Onze volgende zaterdagrit staat ingepland op zaterdag 17 Juni en brengt ons naar het Pajottenland.

Het Pajottenland dat door zijn licht heuvelachtige en landelijke karakter soms het Toscane van het noorden wordt genoemd.

Deze door Jan Rykaert vakkundig uitgewerkte rit brengt ons langs mooie rustige ligt golvende wegen in voetsporen van ons Belgische supertalent Remco Evenepoel

m het voor iedereen toegankelijk te maken hebben we twee afstanden 140km met 650hm en 155km met 750hm voorzien:

We vertrekken vanaf ons clublokaal bij Café St.Jozef om 08:30 uur en worden begeleid door een volgwagen(s).

Een eerste tussenstop houden we op een mooie plekje, te kiezen per groep, om eventueel iets klein te eten en of de bidons bij te vullen.

Rond de middag stoppen we aan café De Rustberg (het supporterslokaal van Remco) om de innerlijke mens te verstreken met je eigen mondvoorraad.

Nadien fietsen we in één ruk terug naar ons clublokaal, tenzij de nu al zomers warmte ons verplicht om een extra drankpauze in te lassen.

Zo zouden we al rond 15u00 toekomen aan ons clublokaal en hebben nog ruim de tijd voor een hapje en tapje zonder te laat thuis te komen.

Bij Alain & Rita kunnen we naast hun uitgebreide gamma Haachts gerstenat ook genieten van een huisbereide versnapering.

De club voorziet een bijdrage van 10 €/fietser waarna het resterende bedrag zal verdeeld worden per persoon.

Planning:

• 08u30: Vertrek aan ons clublokaal, verzamelen tegen 08u15 !
  • 10u30: Eerste tussenstop op een leuke en veilige locatie
  • 12u30: Tweede stop aan Café De Rustberg (eigen lunchpakket voorzien)
  • 14u00: Indien nodig en of gewenst een extra tussenstop
  • 15u00: Aankomst bij Alain & Rita voor een hapje en tapje

Omdat je voor deze pajottenland rit geen ganse zaterdag moet vrijmaken hopen we op een recordopkomst.

Afhankelijk van het aantal deelnemers verdelen we ons in twee of meerdere groepen zodat het tempo voor iedereen leuk en haalbaar blijft.

Wil je meefietsen of wil je als chauffeur de groepen begeleiden?

Bevestig dan je deelname en afstandskeuze via e-mail op frans@wtc-relst.be en doe het zo snel mogelijk (ten laatstevrijdag 16/06)

Wij kijken er naar uit ! Hopelijk jullie ook ?