Zaterdagrit Geraardsbergen

Beste leden,

Onze tweede dagtrip van 2024 met bestemming Geraardsbergen staat ingepland op zaterdag 20 April.

Deze rit met iconische bestemming “de muur” werd in een nieuw kleedje gestoken door onze fietsmakker Denis Verstraeten en zijn verkennersteam.

Zij hebben voor ons een prachtig golvend parcour uitgezocht langs mooie rustige wegen waarbij de muur optioneel kan worden beklommen.

We verzamelen aan ons clublokaal Café St.Jozef bij Alain & Rita om 08:15 uur en vertrekken, begeleid door volgwagen(s), om 8:30uur.

De afstand tot Geraardsbergen en terug bedraagt  +/- 163 km met heen en terug telkens een 600hm te overwinnen.

In de GPX file in bijlage en op de foto hieronder vind je het “verkende” traject, welk nog wat moet worden bijgewerkt en waarvan we jullie de definitieve versie nog zullen bezorgen.

image001.jpg

Rond de middag 12:00 uur zouden we toekomen bij taverne Oudenberghof   www.oudenberghof.be

Om een vlotte bediening te kunnen garanderen werd de menukeuze beperkt tot:

• Spaghetti bolognaise: 13,60 €
  • Slaatje met warme geitenkaas: 15,80€
  • Veggie burger met friet: 14,90€

De lunch vergezeld met drank(en) naar keuze, wordt door de club ter plaatsen afgerekend.

Na de lunch vertrekken we rond 13:00 terug naar onze startplaats om daar rond 16:00 uur toe te komen.

Deze WTC classic dagtrip is toegankelijk voor alle leden en we hopen dan ook op een nieuwe recordopkomst.

We verdelen ons in groepen van +/- 20 personen waarbij de sterkere deelnemers zorgen voor kopwerk –aan een matige en gecontroleerde snelheid- en verkeersbegeleiding.

Hierdoor kunnen de minder straffe fietsers profiteren en genieten van het kwaliteitswerk van de sterkere deelnemers.

De club voorziet een bijdrage van 15 €/fietser waarna het resterende bedrag zal verdeeld worden per persoon.

Wil je meefietsen of wil je als chauffeur de groepen begeleiden?

Bevestig dan je deelname en menukeuze via deze link en doe het zo snel mogelijk (ten laatste donderdag 18/04)

Wij kijken er naar uit ! Hopelijk jullie ook ?

Uw bestuur.