Club BBQ

Onze families horen zo vaak hoe gezellig het is bij onze club. Daarom, op algemeen verzoek van de Algemene Leden Vergadering, nodigen we hen uit om mee te komen proeven van die sfeer, en een lekkere BBQ, op 25 juni.

Op algemeen verzoek van de Algemene Leden Vergadering! Een groot, gezellig terras in een afgesloten Hutstraat. Daar waar we ons wekelijks thuis voelen, bij Alain & Rita.

In de voormiddag doen we onze ritten (die kunnen we toch niet laten vallen, nietwaar) en daarna blijven we allemaal plakken. Zoals elke zondag, maar nu met onze (inwonende) families, die ons dus komen vergezellen vanaf 12u.

We voorzien lekkers op de BBQ en van het Brouwerij Haacht assortiment.

De gemeente zorgt dat de straat wordt afgezet, we overdekken die met een lange tent, en zetten een toog buiten, zodat we veilig en schaduwrijk kunnen genieten!